vineri, 25 ianuarie 2019

INTALNIRE 40 DE ANI PROMOTIE SCOALA MILITARA


MESAJ PENTRU PROMOTIA 1979, ARMA INFANTERIE, A SCOLII MILITARE DE OFITERI ACTIVI “NICOLAE BALCESCU” SIBIU

    Stimati colegi, 
Se apropie data in care se vor implini 40 de ani de cand, absolvind cursurile Scolii Militare de Ofiteri Activi “Nicolae Balcescu”, fiecare ne-am urmat destinul care ne-a purtat prin viata pana astazi. Sunt convins ca fiecare dintre noi are inca in suflet amintirile perioadei in care am impartit impreuna bucata de paine, am invatat in aceeasi clasa, am dormit in acelasi dormitor, am asudat pe acelasi camp de instructie …  Amintiri dintre care, intelepciunea varstei cred ca ne indeamna pe fiecare sa le retinem pe cele placute!  Iar eu, impreuna cu colegii nostri  Grama Dorel, Simina Gheorghe, Secarea  Gheorghe, Gata Gheorghe, Coman Sandu, constituiti intr-un grup de initiativa, va invitam sa sarbatorim cei 40 de ani care au trecut de la absolvire si sa retraim impreuna, la Sibiu, amintirile frumoase din scoala care, impreuna cu educatia pe care am primit-o si valorile a caror aparare am asumat-o, stau la temelia camaraderiei ce ne leaga . 
                                                                                                           
 Sibiul a devenit o destinatie turistica extrem de frecventata, aproape in orice perioada a anului, dar mai ales in perioada de varf a concediilor - luna august. Deci posibilitatile de cazare si de organizare a unei mese festive, comune cu toti participantii, sau pe subunitati (plutoane sau companii), sunt in stransa legatura cu aglomeratia de turisti din Sibiu. Fapt pentru care, ne-am gandit sa va propunem ca, in principiu, sa desfasuram intalnirea in toamna (septembrie sau mai degraba octombrie).

Prin urmare, stimati colegi, va adresez rugamintea ca, folosind internetul (e-mail, cel mai indicat, in opinia mea) sau telefoanele (SMS de preferat), sa ne comunicati, pana in data de 08.02.2019, urmatoarele date, in situatia in care decideti sa participati: numele si prenumele, seria cartii de identitate si anul eliberarii, plutonul si compania din care ati facut parte la absolvire (Pl.1/Cp3 de expl.), numarul de persoane cu care intentionati sa participati, adresa de e-mail si numarul de telefon la care puteti fi contactati. Datele solicitate sunt necesare pentru demararea organizarii intalnirii atat in UM 01512 cat si in Sibiu. 

Va oferim urmatoarele adrese de e-mail si telefoane:

Tudosie Stefan: stefan.tudosie@gmail.com; 0746/046130;
Grama Dorel:     gramadorel108@gmail.com ; 0741/003992;
Secarea Gheorghe: 0764/449572;
Coman Sandu: 0761/992173
Gata Gheorghe: 0752/617348;
  
Cu deosebita stima,
 Tudosie Stefan

PS:
Adresez presedintilor de filiale rugamintea de ne ajuta  prin  postarea acestui  mesaj pe blogurile filialelor SCMD, astfel incat sa devina accesibil unui numar cat mai mare de colegi.