sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Noutati transmise de casa Sectoriala de Pensii a MApN si critici referitoare la contributia organizatiilor rezervistilor militari la instaurea corectitudinii, adica a ierarhiei militare, in sistemul actual al pensii militare de stat (primite de la dl.Gl.rtr. Nicolae N. Roman)


Adevăruri evitate privind ping-pongul clasei politice cu pensiile militarilor, pe fondul indolenței noastre generalizate!

Adevărurile vizează în mod deosebit, pe majoritarea acelui personal militar în rezervă/retragere și care pur și simplu, doarme în izmene. În frunte cu acei măreți generali și colonei, deveniți mari lideri și în rezervă/retragere pe la diverse asociații. În cazul polițiștilor, măreții generali și colonei au grade de comisari-șefi și chestori, aceștia sunt în activitate și se află în fruntea diverselor sindicate ale polițiștilor. Caracteristica celor menționați? Sunt aserviți sistemului politic indiferent care ar fi acela. Fapt pt. care nu întreprind nimic contra sistemului care face ping-pong cu pensiile militarilor, de cca. 6 ani de zile, după cum vor mușchii stăpânilor politici.

În sprijinul celor menționate, vă readucem aminte 3 elemente simple:
- liderii A.N.C.M.R.R. - cea mai mare organizație din România care grupează militari în rezervă/retragere  nu au mișcat un deget în anul de grație 2011, când regimul sectant portocaliu a desființat pensiile militare, lăsând muritori de foame cca. 26 500 militari în rezervă/retragere. Unii plătind chiar cu viața, fiind efectiv asasinați de regim cu arma preferată a sistemul mafiot care conduce în realitate statele pseudo-democrate precum România, respectiv cu arma legislativă. O armă la fel de letală precum gazările de altădată, execuțiile în masă și altele asemenea. Doar metodele de suprimare, diferind de-a lungul timpului!
- liderii sindicatelor polițiștilor - după statistici minim 7 astfel de sindicate. Sindicatele din politie si-au creat o oarecare reclamă cum că ar apăra interesele  propriilor membri. Posibil, însă niciodată și pe cele ale personalului trecut deja în rezervă. Probabil că unii se miră, aducându-și aminte de celebra lozincă "Ieși afară, javră ordinară"!, adresată de politiștii în activitate renegatului fost președinte portocaliu. Cu toate acestea, filmul acelor evenimente demonstrează că niciun sindicat al poliștilor nu a avut niciodată ca cerință, și  neatingerea pensiilor polițiștilor deja trecuți în rezervă/retragere! Oricât am săpa în revendicările acelor ani, nu vom găsi nici măcar un miting al polițiștilor în activitate prin care să își exprime oprobriul la adresa unui regim care a tăiat cu barda în pensiile polițiștilor deja pensionați, la fel ca și în ale militarilor deja pensionați. Ceea ce demonstrează că polițiștii în activitate, nu și-au apărat decât propriile interese de moment - fiind vorba în special de păstrarea locului de muncă, personalul deja pensionat fiind considerat arhivă!


- liderii militarilor in activitate au bagat capul in nisip, indiferent de minister. Admitem ca este un fenomen cu dus-intors. In privinta militarilor in activitate, legile din Romania sunt concepute intr-un stil pur fascist, incalcand cele mai elementare drepturi fundamentale si constitutionale ale militarilor in activitate. Neavand dreptul nici sa se exprime liber si nici la apartenenta sindicala, militarilor in activitate li s-a taiat practic orice mijloc de a-si apara orice drept. Cine ar indrazni, este dat afara! Cu toate acestea, nimeni nu a impiedicat pe niciun mare general/amiral/chestor din niciun minister, sa isi inainteze demisia de onoare, din demnitate - asa pt. ca spectrul politic a desfiintat pensiile militarilor in anul 2011, lasand muritori de foame zeci de mii de militari in rezerva. Sau pt. faptul ca acelasi spectru politic a diminuat pensiile militarilor stabilite prin Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare, cu cca. 30% prin efectele Art. 40 din hulita O.U.G. nr. 57/2015.  

Daca este sa spunem anumitor lucruri pe nume si altfel, o facem! Chiar nu exista dubii, dar trebuie sa admitem ca undeva dupa anii 2008, armata romana cu tot cu servicii, politie etc., nu a mai  nascut un singur lider care sa fie capabil sa apere interesele personalului din subordine. Cam de atunci a inceput implementarea statului paralel mafiot, cu generali de salon tip Coldea de la S.R.I.! Iar dupa asemanarea lui, toata armata este plina, indiferent de minister! Inclusiv la C.S.A.
Ț. (aminte la Gl. Oprisor care atat a aparat securitatea nationala cand s-au taiat pensiile militarilor, incat a ajuns consilier si la Iohannis, nu doar la Băsescu)! Fiind decorat mai ceva decat generalii nord-coreeni!

Despre alte organiza
ții/asociații din armată sau poliție, nici nu mai este cazul să amintim. Liderii acestora au mai scris uneori, așa de ochii lumii, ceva scrisori și poezii partidului prin care au simulat că ar fi interesați de soarta propriilor membri deja pensionați. Însă toți acești lideri s-au ferit ca dracu de tămâie să uziteze calea cea mai directă, cea mai simplă și mai ales singura care are rezultate în România. Aceasta nefiind alta decât protestul în stradă, toate celelalte metode de câștigare/recâștigare a unor drepturi, fiind simple frecții la picioare politice de lemn! A existat, o singura exceptie - temporară. Este vorba despre S.C.M.D. care inntr-o prima etapă a mimat că ar apăra interesele militarilor. Doar a mimat, intrucât a demonstrat că liderii sindicatului nu au facut decat jocuri politice. Dovedind prin faptul ca desi si dupa inlaturarea regimului portocaliu (mai 2012) au existat in continuare rezervisti cu pensii măcelărite, conducerea S.C.M.D. s-a dat brusc la fund! La fel ca in cazul adoptarii Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare - cea in original, cand conducerea S.C.M.D. a incurajat in mod banditesc promovarea legii cu excluderea de la revenirea la pensiile militare de stat, printr-o recalculare incadrata intr-un termen definit si a pensiilor militarilor in rezerva/retragere pensionati anterior anului 2011. Conducere a S.C.M.D. care a tunat si fulgerat contra Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015 cat timp a fost Ciolos premier, iar acum aceeasi conducere se preface că nu observă cum actualul regim politic nu misca un deget pt. a modifica in favoarea personalul militar pensionat, actul normativ mentionat!

Legat de cele afirmate, încercăm să aterizăm în 2017. După cum bine cunoa
ștem, Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare ar fi trebuit să intre în vigoare de la 01.01.2016. Nu este o eroare, este foarte corectă formularea ar fi trebuit.  În fapt, cunoaștem mulți dintre noi faptul că Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare nu  a mai intrat niciodată în vigoare în forma sa inițială - cea adoptată de Parlament și promulgată de președinte, aceasta fiind modificată de guvernul Cioloș prin Art. 40 din hulita O.U.G. nr. 57/2015. Rezultatul pragmatic? Întregul personal militar pensionat începând cu 01.01.2016 și militarii deja în rezervă/retragere căror le-au fost deja recalculate pensiile,  au niște cuantumuri cu cca. 30% mai mici decât cele care li s-ar fi cuvenit dacă acestea nu ar fi fost reduse din pix prin Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015.

De aici începe un întreg bâlci! Mare parte dintre militari
și polițiști, fie activi, fie în rezervă/retragere, habar nu au că pensiile care li s-ar fi cuvenit au fost diminuate urmare a modificării Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare, prin Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015. De la personalul în activitate, chiar nu putem avea pretenții să cunoască astfel de amănunte, în condițiile în care - fie vorba între noi, rareori un militar sau un polițist în activitate este interesat de țișurile legislative privind viitoarea sa pensie. Lovindu-se de dedesupturile problemei, prea târziu, respectiv abia dupa ce s-a trezit pensionat.

In ceea ce priveste pozitia liderilor de asociatii/organizatii si din sindicate fata de Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015,  toti dorm in izmene. In frunte, desigur, cu cei ai A.N.C.M.R.R. si cu liderii sindicatelor din politie! Ceea ce inseamna că le face plăcere că toate pensiile militarilor si politistilor au fost diminuate cu cca. 30% prin efectele Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015. Sau mai bine spus, sunt mituiti bine de sistem, sa nu apere interesele militarilor si politistilor in rezerva/retragere.

Pe acest fond, cu multe elemente de confuzie, după un an de aplicare a Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare, modificată prin Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, se pot trage concluzii suficient de clare privind pensiile militare.

Pe scurt, haosul poate fi descris în felul următor:

- În acelea
și condiții de grad, funcții, vechime etc., apar diferente esentiale. Mai exact, cuantumul unei pensii militare devine cu atât mai mare, cu cât anul pensionării este mai apropiat de 2016. Cauza esentiala este aparitia pe parcursul vremurilor, a unor sporuri/prime/indemizatii care nu au existat in anii anteriori. Pe acest fond, apar militari si politisti pensionati anterior anului 2000, cu pensii si de 2-3 ori mai mici decat omologii lor pensionati in 2014-2016. Fiind evident ca discrepantele uriase au la baza un fel de mita legislativa acordata militarilor si politistilor in activitate, astfel incat sa inchida ochii la faptul ca legislatia ticluita recent, arunca de fapt la categoria negri, pe cei pensionati anterior.

- Lucrurile nu se opresc aici. În acelea
și condiții de (echivalare) grad, funcții, vechime etc., apar diferente esentiale intre pensiile stabilite între ministere. Atentie! Diferentele sunt sesizabile mai mult in cazul personalului pensionat incepand cu 2014. Cam atunci au aparut sporuri si sporulete la unele ministere (similare), care permit triplarea veniturilor in raport cu colegii omologi din alte ministere. Cu toate că cel putin la modul formal, personalul militar, cel din poliție sau din servicii, se doreste a fi inclus in aceeasi grila de salarizare cf. Legii nr. 284/2010 a salarizarii unitare. In realitate, militarii autentici au fost luati de fazan. Intrucat Legea nr. 284/2010 a salarizarii unitare cuprinde o ghidusie de cel mai prost gust la adresa militarilor autentici.  Intrucat spre deosebire de politisti si alti functionari publici civili (penitenciare), militarii sunt asezati doar la modul generic in aceeasi grila de salarizare. Militarii avand solde fixe calculate la un volum de munca de 24 de ore din 24 si 7 zile din 7. Egale cu salariile politistilor si ale altor functionari publici civili, cara sunt calculate insa la un volum de munca de 8 de ore din 24 si 5 zile din 7. In consecinta, politistii si ceilalti functionari publici civili, mai bagă o ora sau un week-end in plus - dar pe bani in plus, nu moca. Si asa le cresc salariile, si implicit pensiile Spre deosebire de militarii autentici care deși bagă luni de zile într-un an calendaristic - 24 de ore din 24 si 7 zile din 7, la acestia totul este perfect moca (militarii nu sunt remunerati suplimentar pt. tot ce depaseste 8 de ore din 24 si 5 zile din 7). Si asa soldele militarilor devin in practica, mai mici decat cele ale politistilor si ale altor functionari publici civili. Am reliefat acest lucru intr-un material anterior, cand am descoperit o minunatie de subofiter de politie - sectorist, pensionat in 2016. Cu pensie egala cu  unui colonel din M.Ap.N. pensionat tot in 2016 si care a mai fost si comandant de unitate de luptă, și cu vreo 4 misiuni de război!

- In procesul de recalculare a pensiilor apar, bineinteles, situatii si situatii! Pensii care cresc, altele scad. In cazul ultimelor, fiind mentinut totusi in plata cuantumul avantajos anterior, desigur - lucru ce poate fi si reversibil, in conditiile in care cunoastem prea bine ca acest cuantum mai avantajos nu a mai fost mentinut si la desfiintarea pensiilor militare din anul 2011. Precedentul fiind creat, este de la sine ca istoria se poate repeta oricand!

Nu mai continuam, fapt pt. care lasam materialul in coadă de pe
ște! Ce am putea să mai facem altceva, pe fondul în care cei mai mulți dintre noi dorm pe ei în izmene? În conditiile in care in anii de restriste 2011-2012, am avut un maxim de 3 000 militari/politisti in rezerva/retragere aparandu-si cu fermitate drepturile? In stradă, doar am stabilit că toate celelalte modalități s-au dovedit a fi fost frecții. 3 000 din din 170 000? In conditiile in care cele minim 7 sindicate ale politistilor dorm tot in izmene, desi de un an de zile pensiile militarilor si politistilor se achita cu 30% mai putin prin efectele Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, fata de cele cuvenite asa cum au fost stabilite initial prin Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare? In conditiile in care dintre toti beneficiarii pensiilor de serviciu, ale militarilor sunt cele mai reduse? Cu mult mai reduse, tinand cont ca pensia de serviciu a unui magistrat poate atinge si 10 000 de euro, iar cea a celui mai bun general de armata, rareori poate depasi 7 000 lei. Ca sa nu mai aducem in discutie, un fapt aboslut uluitor! Legislatia genereaza si pensii militare efectiv derizorii, cum vor fi cele ale soldatilor si gradatilor profesionisti care se vor pensiona pe viitor, cu pensii nesimtite de 600-700 lei! In conditiile in care pensia aceea sociala va ajunge la 520 lei, sa ai pensie militara de stat, de serviciu si nesimtita de 700 lei? Si asta in conditiile in care dintre toti beneficiarii pensiilor de serviciu, singurii indreptatiti sa aiba acest drept sunt militarii, acestia fiind singurii cetateni care pot avea atributii de serviciu si dupa pensionare (mobilizare sau razboi)? Si atunci de ce ne mai mirăm cum face ping-pong cu noi clasa politică?

DATE CARE POT FI UTILE


O.U.G. nr. 57/2015 a intrat în dezbatere în Parlamentul României pentru a fi aprobată prin lege, cu sau fără modificări, moment până la care ordonanța va produce efecte în mod nestingherit. Nu există un termen anume pt. aprobarea prin lege a O.U.G. nr. 57/2015. Ca atare, termenul de diminuare a pensiilor militare de stat cu cca. 30%, urmare a Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015, este in acest moment tot nedefinit. Cel mai probabil, pe viată!
Prima cameră a Parlamentului, respectiv Senatul, a adoptat deja legea de aprobare a O.U.G. nr. 57/2015. Cu modificări de fațadă ale Art. 40, care se dovedesc a fi absolut înșelătoare. Astfel, senatorii de la toate partidele - majoritari fiind totusi cei de la PSD & ALDE, au purces la o păcăleală de proporții la adresa militarilor. Considerând mai mult că sigur suntem analfabeți în masă. Aceștia au mimat că readuc baza de inițiere a pensiilor militare la 80% și plafonul maxim la 100%, cf. prevederilor inițiale ale Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat. Doar au mimat, întrucât au făcut o altă măgărie. Au introdus în plafonul maxim de 100% cu de-a valma și elementele particulare ale fiecărui militar, repectiv cele 0-9% reprezentând contribuția la pensia suplimentară, precum si cele 0-20% reprezentând procentele aferente Ordinului Meritul Militar (Semnul Onorific "În serviciul patriei"). Situație în care militarii pierd la calculul pensiilor tot cca. 30%, exact cum a stabilit Guvernul Ciolos prin Art. 40 din O.U.G. nr. 57/2015.
Textul legii de aprobare a O.U.G. nr. 57/2015 așa cum a fost adoptat  de Senat, este acesta! La acest moment, legea de aprobare a O.U.G. nr. 57/2015 așteapă prin sertarele Camerei Deputaților pt. a intra vreodată în dezbatere. Procesul legislativ poate fi urmărit aici! Camera Deputaților este camera decizională. Cu majoritate PSD & ALDE!  

NOTA: Articolul de mai sus a fost preluat de pe site-ul intitulat: 
 Ordinul Militar "R-26500 Elita" 
http://r-26500.blogspot.ro/2017/01/adevaruri-evitate-privind-ping-pongul.html

8 comentarii:

  1. Un articol fff bun si cuprinzator. Din nefericire, asa cum se arata mai sus, de regula pe mai marii zindicalsiti si pe cei din anecemererul ala i-a durut fix in pix de adevaratele probleme ale rezervistilor, militari-militari! Ei au sustinut cu tarie avantajele lor si ale unor grupuletze de smecherei (dintre care multi au cam fost paraleli cu privatziunile cazone).Asa se face ca exista in continuare pensii fff mari(nu la militarii-militari care au pensii decente unii iar altii pensii cu mult mai mici decat smecherasii), nejustificate, obinute prin metode conjuncturale.Chiar in procesul recalcularii apar inadevertente crase-in timp ce smecherii au primit deja si banii din urma (anii 2011-2012)si cuantumul favorabil-ma refer la cei cu pensii de peste 10.000 lei, majoritatea rezervistilor nu au primit nimic decat poate , sfaturi utile si placute gen -stati linistiti la locurile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Tare chestia cu „conducerea S.C.M.D. s-a dat brusc la fund!” Adevărul...gol-goluț.
    2.La descrierea haosului trebuie adăugat și faptul că, în aplicarea art. 60, alin. 1, lit. a) din L. 223/2015, în cazul PERSOANELOR ALE CĂROR DREPTURI DE PENSIE AU FOST DESCHISE ÎNAINTE DE INTRAREA ÎN VIGOARE A ACESTEI LEGI, actualizeaza pensiilor ori de cate ori se majoreaza solda de grad/salariul gradului profesional si/sau solda de functie/salariul de functie al militarilor, politistilor si functionarilor publici cu statut special, în procentele stabilite la Art. 29, 30 si 108, se face - ATENȚIE!!!- în functie de vechimea valorificata prin ultima decizie de pensie, –iar ATENȚIE!!!- potrivit gradului militar/profesional avut la data trecerii în rezerva/încetarii raporturilor de serviciu si a mediei soldelor de functie/salariilor de functie îndeplinite în 6 luni consecutive, din ultimii 5 ani de activitate și –iar ATENȚIE!!!- numai la cererea acestor persoane.
    Deci actualizarea prevăzută de art. 60, alin. 1, lit. a) se face în funcție de datele din decizia de recalculare a pensiei potrivit art. 109 din lege, dar fără să se mai aplice prevederile art. 111 și să se păstreze în plată cuantumul avantajos beneficiarului .
    Extras din L. 223/2015:
    Art. 60
    (1) Cuantumul pensiilor militare de stat se actualizeaza ori de cate ori se majoreaza solda de grad/salariul gradului profesional si/sau solda de functie/salariul de functie al militarilor, politistilor si functionarilor publici cu statut special, în procentele stabilite la Art. 29, 30 si 108 si în functie de vechimea valorificata prin ultima decizie de pensie, astfel:
    a) potrivit gradului militar/profesional avut la data trecerii în rezerva/încetarii raporturilor de serviciu si a mediei soldelor de functie/salariilor de functie îndeplinite în 6 luni consecutive, din ultimii 5 ani de activitate, la cererea persoanelor ale caror drepturi de pensie au fost deschise înainte de intrarea în vigoare a prezentei legi..........

    Art. 109
    (1) Pensiile militarilor, poliţiştilor şi funcţionarilor publici cu statut special recalculate în baza Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, cu modificările ulterioare, revizuite în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, aprobată prin Legea nr. 165/2011, cu modificările şi completările ulterioare, cele plătite în baza Legii nr. 241/2013 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, cu modificările ulterioare, precum şi pensiile stabilite în baza Legii nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare, devin pensii militare de stat şi se recalculează potrivit prevederilor prezentei legi, în raport cu vechimea valorificată prin ultima decizie de pensie şi baza de calcul stabilită conform prevederilor art. 28, actualizată conform prevederilor legale care reglementează salarizarea militarilor, poliţiştilor şi funcţionarilor publici cu statut special la data intrării în vigoare a prezentei legi.
    (2) în termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi persoanele ale căror drepturi de pensie se recalculează potrivit dispoziţiilor alin. (1) depun cerere pentru alegerea perioadei în vederea determinării bazei de calcul prevăzute la art. 28. în situaţia în care nu depun cerere în acest sens, recalcularea se face, din oficiu, în raport cu baza de calcul aferentă ultimelor 6 luni de activitate desfăşurată în calitate de militar/poliţist/funcţionar public cu statut special............
    Art. 111
    În situaţia în care se constată diferenţe între cuantumul pensiilor stabilit potrivit prevederilor art. 109 sau 110 şi cuantumul pensiilor aflate în plată, se păstrează în plată cuantumul avantajos beneficiarului.

    RăspundețiȘtergere
  3. dece nu mergetilaguvern sa relatati aceasta situaie .Spuneti ca acel art 40 a fost discutat in senat sicaeste in fayafinala la CD ,cineva sa se lupte altfel ramanem cu acel procent de 65

    RăspundețiȘtergere
  4. Solutia este iesirea din structurile putrede si mafiote denumite pompos UE,NATO si alinierea la Rusia d-lui Putin si astfel sa avem acces la resurse ieftine si piata de desfacere imensa
    Daca am iesi din aceste structuri parazitare , Romania ar scapa de legislatia imbecila impusa de aceste structuri UE ,nu am mai plati cei doua miliarde de euro anual la bugetuL UE ,. nu am suporta cheltuieli mari cu intretinerea armateiin teatrele de razboi , ne-am alinia la preturile din Rusia (benzina 1leu/litru, butelia 5 lei si nu 70 de lei , curentul eklectric la o zecime etc ) si nu ar mai fi nevoie sa ne aliniem la salariile din UE ci sa coboram preturile de la nivelul actual de Austria , la nivelul Rusiei d-lui Putin
    UE oricum se va destrama ,singurii care tipa si urla este Germania care a profitat din plin de tarile din est , deasemeanea sunt profitorii europarlamentarii romani care incaseaza salarii de 10-20.000 de euro pe luna si toti acestia urla ca este foarte bun UE
    UE,NATO ne-a adus in faliment , ne-am instrainat toate bogatiile solului si subsolului , ne-am distrus economia, ne-am aliniat la o leggislatie imbecila buna pentru tarile vestice , am ajuns la o datorie istorica de peste 120 de miliarde de euro ,traim din imprumuturi externe de cca 20 de miliarde de euro pe an cu care ne platim salariile ,pensiile ,dobanzile anuale si in maxim 5 ani suntem in situatia de faliment precum este astazi Grecia
    Ce vor face generatiile viitoare ,cu un stat care nu mai dispune de nimic , cu economie inexistenta, cu pamanturile instrainate, cu 15 milioane de asistati social cu o datorie istorica de peste 300 de miliarde de euro
    Romani treziti-va ,alungati hienele imperialiste din tara luati-va soarta in maini proprii
    Cu niste oameni fara scoala , cu stahanovisti am transformat Romania dintr-o tara eminamente agrara ,cea mai inapoiata din Europa posbelica , intr-o tara industrial agrara , , cu locuri de munca , cu export masiv , cu o prestanta in lume , in prezent am devenit cu guverne cu zeci de doctorate ,cu talhari la drumul mare o tara falimentara
    Asa sa ne ajute D-zeu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ungaria, Bulgaria, Polonia .....sunt si ele in NATO si in UE dar nu si-au instrainat toate bogatiile solului si subsolului, nu si-au distrus economia, nu au datoriile uriase pe care le are Romania, nu au milioane de asistati social.De ce oare? Pentru ca au avut si au la carma oameni competenti, patrioti nu muhaiele de 2 bani, putrezi de coruptie, in stare sa-si vanda propria mama pentru a-si asigura furaciunile.

      Ștergere
  5. sant pensionari milotarei cu pensii de 1000 r ,ce faceministru ?poate artrebuisa se aplece si asupra acestor pensii de mizerie ,poate ca au ovechime mica dar au lucratin conditii care nu le-a fost apreciata corect la pensionare ,legea 223 a foststurita u art 40 din oug 57si calculul proportional a dus ca legea 223 art 19 si art 24 sa nu se mai alice ,la fel si acel oeficient de 80 , ce fac cei din CAMERA deputatilor cu amendamentele deja discutate :?

    RăspundețiȘtergere
  6. PENSIILE RECALCULATE CU VECHIMEA DE PE ULTIMA DCIZIE ,atunci asa sa fie deoarece vechimea de la grupa de munca AC nu a fost atribuita decat in ani nu si in bani

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca in cazul majorarii soldei de grad si de functie la activi, vor fi majorate pensiile recalculate dupa L223, nu pensiile in plata. Sa luam un exemplu: pensie recalculata=5000 lei, pensie in plata = 15.000 lei (pensie desigur smecherita). Cu alte cuvinte, asa cum era si normal, pensiile smecherite vor fi doar indexate(nici asa nu e corect dar DURA LEX SED LEX...cand legile sunt date de-a DURA).

    RăspundețiȘtergere